Dotace z OP LLZ

Název oblasti podpory:


Název projektu:



Registrační číslo:


Zvýšení adaptability zaměstnanců a konkurenceschopnosti podniků

Vytvoření a implementace systému vzdělávání
v oblasti 3D-MC automatizačních systémů

CZ.1.04/1.1.04/60.00148

Naše společnost získala finanční podporu na vzdělávání zaměstnanců prostřednictvím Evropské unie a  Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR. Projekt probíhá od 1. ledna 2011 a bude ukončený k 30. září 2011.

Hlavním cílem projektu je vytvoření specifického vzdělávání se zaměřením na automatizované 2D/3D systémy geodézie, nivelace a řízení stavebních strojů.

Vzdělávání bude probíhat formou teoretického školení prostřednictvím externího subjektu, tak i praktickými ukázkami na stavbách. K dalšímu vzdělávání budou vyškoleni interní lektoři, kteří vytvoří znalostní i procesní zázemí pro další interní vzdělávání pro stávající i nové zaměstnance pro specifickou problematiku 2D/3D automatizaci. Projektu se zúčastní všichni zaměstnanci firmy BAGGER, s.r.o.




Přehled jednotlivých školení pro všechny zaměstnance společnosti:

Základní výcvik laserové a ultrazvukové 2D nivelace a zaměřování
Program klíčových aktivit je následující:

1) úvodní kurz laserové 2D nivelace – 26.3.2011, 27.3.2011
2) základní kurz ultarsonografické 2D nivelace, využití senzorů příčného sklonu – 16.4.2011, 17.4.2011
3) využití dodatečných senzorů a nestandardní řešení problémů 2D nivelace a zaměřování – 21.5.2011, 22.5.2011
4) opakovací a závěrečný seminář s prověřením získaných znalostí – 9.7.2011


Základní výcvik satelitní 2D/3D nivelace a zaměřování
Program klíčových aktivit je následující:

1) úvodní kurz satelitní 2D/3D nivelace a zaměřování – 30.4.2011, 1.5.2011
2) kurz konfigurace a využití GPS a GNSS roverů – 18.6.2011, 19.6.2011
3) opakovací a závěrečný seminář s prověřením získaných znalostí – 13.8.2011




Přehled jednotlivých školení pro stavbyvedoucí, interní lektory a ředitele společnosti:

Výcvik stavbyvedoucích v problematice 2D nivelace a zaměřování
Program klíčových aktivit je následující:

1) kurz speciálních postupů 2D nivelace, programování totálních stanic – 2.4.2011, 3.4.2011
2) kurz postprocesního statického zpracování geodetických dat – 4.6.2011, 5.6.2011
3) semináře o zkušenostech s praktickou aplikací pokročilých postupů 2D nivelace – 7.8.2011, 21.8.2011
4) opakovací a závěrečný seminář s prověřením získaných znalostí – 27.8.2011


Výcvik stavbyvedoucích v problematice satelitní 2D/3D nivelace
Program klíčových aktivit je následující:

1) kurz automatizace měření a řízení stavebních strojů pomocí 3D GPS technologií pro gradery, finišery, dozery a rypadla – 14.5.2011, 15.5.2011
2) kurz 3D řízení výkopových a zhutňovacích prací – 16.7.2011
3) semináře o zkušenostech s praktickou aplikací pokročilých postupů 3D řízení stavebních strojů – 17.7.2011, 10.9.2011
4) opakovací a závěrečný seminář s prověřením získaných znalostí – 18.9.2011


Vzdělávání v problematice digitálního 3D modelování pro řízení stavebních strojů
Program klíčových aktivit je následující:

1) kurz geoprostorového snímání a 3D skenování, analýza dat a srovnávání skutečného stavu s projektem – 25.6.2011, 26.6.2011
2) kurz 3D modelování, vizualizace, výpočtu kubatur a proměnlivých spádů, vytváření modelů pro automatické řízení strojů – 30.7.2011, 31.7.2011, 6.8.2011
3) semináře o zkušenostech s praktickou aplikací procesů 3D modelování a analýzy – 20.8.2011, 3.9.2011, 4.9.2011
4) opakovací a závěrečný seminář s prověřením získaných znalostí – 17.9.2011




Semináře k projektu:

Dne 24. září 2011 proběhne, na adrese Plzeňská 610, Mýto, od 10 hod., závěrečný seminář projektu. Účastníci budou informováni o výsledcích, míře splnění stanovených cílů projektu a dále budou také informování, jakým způsobem bude společnost pokračovat v systému firemního vzdělávání. Seminář je určen pro zaměstnance společnosti, zákazníky i veřejnost.

Dne 22. července od 16:30 hod proběhne seminář k projektu. Seminář je určený pro zaměstnance společnosti, kteří budou informování o průběhu školení a plánu školení.

Dne 20. dubna 2011 od 18 hod. proběhne seminář k projektu, bude zde vyhodnocen dosavadní průběh a zaměstnanci budou informováni o dalších cílech a školeních. Seminář je určen pro zaměstnance společnosti.

Dne 7. ledna 2011 proběhne, na adrese Plzeňská 610, Mýto, od 10 hod., zahajovací seminář k projektu. Účastníci budou informováni o významu, cílech, způsobu organizace a financování projektu. Seminář je určen pro zaměstnance společnosti, zákazníky i veřejnost.




Vyhodnocení školení:

Projekt byl vyhodnocen jako velice úspěšný. Školení se zúčastnilo celkem 16 zaměstnanců společnosti, z nichž 14 úspěšně splnilo závěrečné ověřovací přezkoušení v rámci jednotlivého tématu v úrovni minimálně 60% možných bodů.

Společnost bude i po skončení projektu pokračovat v soustavných vzdělávacích aktivitách a zdokonalování svých zaměstnanců v oblasti 2D/3D zaměřování, nivelace a řízení stavebních strojů.




   Poskytnutí dotace v rámci Operačního programu      Podnikání a inovace (OPPI)


Název projektu:



Číslo projektu:



Implementace informačního systému pro podporu optimalizace procesů společnosti Bagger, s.r.o.

2.2 ITP03/193

Projekt „Implementace informačního systému pro podporu optimalizace procesů společnosti Bagger, s.r.o.“ je realizovaný díky finanční podpoře ze zdrojů strukturálních fondů – Evropský fond pro regionální rozvoj a státnímu rozpočtu. Projekt byl zahájen k 1. květnu 2011 a bude ukončen k 30. červnu 2012.

Mezi stěžejní cíle projektu patří přechod a následné využívání informačního systému, který přinese optimalizaci interních procesů řízení. Ta povedou k úsporám a ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Implementovaný bude takový systém, který bude sdružovat funkce řízení obchodních případů, plánování a řízení provozu vozidel a strojů, plánování a řízení prováděných prací, logistiku a nakupování, kontrolu a řízení kvality, reporting a zajištění systémové dokumentace.